1. Název
Obec Olešnice
2. Důvod a způsob založení:
Dle zák.č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení)
3. Organizační struktura:
4. Kontaktní spojeni:
4.1 Kontaktní poštovní adresa:
Olešnice 63, 511 01 Turnov
4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
Olešnice 63, 511 01 Turnov
4.3 Úřední hodiny: Po a St 19:00 – 21:00 (účetní pouze v Po)
4.4 Telefonní čísla: +420 481 329 129,
Starosta:
Zdeněk Šich, kontakt: +420 724 754 772
Místostarosta:
Mgr. Radek Čermák, kontakt: +420 607 060 007
4.5 Číslo faxu: není
4.6 Adresa internetové stránky: www.olesnice.craj.cz
4.7 Adresa e-podatelny: www.olesnice.craj.cz/podatelna
4.8. Další elektronické adresy
e-mail: olesnice@craj.cz
5. Případné platby lze poukázat
Bankovní spojení: název banky: Komerční Banka;
Číslo účtu: 10721581/0100
- bezhotovostně na BÚ
- v hotovosti v kanceláři OÚ
6. IČ:
00275964
7. DIČ:
–
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet: rozpočty obce zde
9. Žádosti o informace
- Kde získat informace:
- ústní dotaz na Obecním úřadě
- písemný dotaz: na adrese Obecního úřadu; pomocí mailu: olesnice@craj.cz
- e-podatelna na www.olesnice.craj.cz/podatelna
10. Příjem žádostí a dalších podání:
11. Opravné prostředky:
Co když orgán žádosti nevyhoví
Odvolání
- Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
- Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
- O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
- Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
- Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
Stížnost
- Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen “stížnost”) může podat žadatel,
- který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
- kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
- kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
- který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
- Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
- Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
- doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
- uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
- O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
- Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
- Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.
12. Formuláře:
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací:
- projednáním na OÚ
- informace na internetu zde
14. Předpisy:
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
naleznete zde
14.2 Vydané právní předpisy
Obecně závazné vyhlášky obce zde
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací:
Sazebník úhrad za poskytování informací zde
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad
za poskytnutí informací:
–
16. Zveřejněné smlouvy:
–
17. Výroční zpráva podle zák. č.106/1999 Sb.
18. Vyžádané informace
–